donderdag 5 juni 2008

Francis laatste voorbereiding 05/06/2008

Gisteren heb ik van Piet een degelijke fietskoffer ontvangen,…. nice…. Nu kan ik mijn eigen fiets meenemen wat wel een voordeel is natuurlijk. Mijn Specialized Tarmac Pro is gemaakt in de States en nu vliegt hij terug …. een beetje thuiskomen toch wel.

De fiets blijkt te groot voor de koffer, dus …… demonteren die handel.











Wielen uitnemen, zadel met zadelpen verwijderen, nu pas hij nog niet in de case….





Dan maar stuur los maken en pedalen verwijderen van de trapers. Wat een karwei, er is zelfs een hamer aan te pas gekomen want de pedalen zitten goed vast. Ook met de hamer krijg ik mijn pedalen niet los….. dan maar een platte 16 verlengd met een buis en met genoeg kracht komen ze los. Nu moet hij in de case geraken.

Nu maar hopen dat hij door de scanner geraakt zonder dat de douane hier een verdacht geheim wapen in zien. Hoewel deze fiets door Telenet verzekerd is, zet ik toch een slotje op de koffer….


ik wil zeker zijn dat ik Zondag Veerle kan opwachten met een fiets in de hand en Geoffroy zeker is dat hij zal kunnen lopen. Een belangrijke stap in de voorbereiding is genomen en ik hoop dat het met de fiets van Rick ook gelukt is zodat Timothy en Chris ook een fietser hebben in hun ploeg.














Nu nog mijn Telenet fietskledij inpakken en …. up to the airport.

Cya on the bike
Francis

1 opmerking:

swim zei

laatste zwembadtraining

Dinsdag nog een laatste zwembadtraining gehad. Het was bijna een week geleden dat ik nog 'ns zwembadtegels geteld had. De laatste week heb ik vnl. in de Oosterschelde getraind. 1 uur in het water van 15°C waarvan 45 minuten tegen stroom. Best pittig.

Geef mij maar het open water in de Oosterschelde ipv baantjes tellen in het zwembad. Geen trage schoolslagzwemmers en zeurende badmeesters. Na een 45 minuten ben ik gestopt. De nodige stampen heb ik wel uitgedeeld. Deze techniek zal misschien wel nodig zijn in Alcatraz.
Als ze vervelend doen, gewoon een flinke pets geven zei Tim ons..